Marketspace Nedir?


Marketspace, sanal bir satış alanını tanımlamak için üretilen bir terimdir. Özellikle, bir işletmenin ürünlerini pazarladığı veya satışa sunduğu Internet üzerindeki tüm alanlara işaret eder. Dijital reklamlar, bloglar, sosyal ağ siteleri ve resmi ticari web siteleri de dahil olmak üzere tek bir web sitesi veya elektronik alanların birleşimi olabilir. Dilediğiniz kadar içerik siparişi verebileceğiniz adres ajans içeriktir.

Bireylerin ve işletmelerin satın alma faaliyetleri çevrimiçi seçeneklerin geliştirilmesiyle değiştiğinden satın alma kararlarını ve işlemlerini tanımlamak için kullanılan terminoloji de aynı şekilde. Pazar alanı terimi en iyi örnektir. Gerçek, fiziksel satış alanları - genel olarak pazar - denir ve sanal, fiziksel olmayan satış alanları arasında ayrım yapmak için kullanılır. Güncel konularda da içerik siparişi verilebilir.

Bir işletmenin sanal pazar alanının temel taşı genellikle şirket web sitesidir. Bu site tamamen bilgilendirme amaçlı bir site olabilir, ancak müşterilerin doğrudan siteden alışveriş yapmalarını sağlayan bir e-ticaret bileşeni içerir. Site ayrıca sosyal medya sitelerine veya diğer sanal konumlara bağlantılar içerebilir. Bu tür siteler sıklıkla müşterilerin yorum yapabileceği bir blog gibi etkileşimli bileşenleri sunar; müşterilerin bilgi ve görüş alışverişinde bulunabileceği bir alan; ve müşterilerin satış, kupon veya habere ilişkin e-posta bildirimine kaydolabileceği bir portal.
Bir pazar yeri, birçok ticaretin mal veya hizmetlerini sattığı veya reklamını yaptığı genel ticaret sitelerini de içerebilir. Müşteriler genelde fiyatları, araştırma satıcılarını ve siparişlerini bu tür sitelerde çevrimiçi olarak karşılaştırabilirler. Bu tür bazı siteler, sık alışveriş ödül programları, toplu satın alma indirimleri veya ücretsiz gönderim gibi ek avantajlar da sunmaktadır.

Sosyal medya siteleri, pazarlama planlarının çoğunda önemli bir bileşen oluşturmaktadır. Bu tür siteler, işletmelerin şirkete daha önce ilgi gösterdikleri ve iletişim hatlarını açmaya inisiyatif kullandıkları çok sayıda tüketici ile iletişim kurmalarına izin verir. Aynı zamanda, müşterilerle etkileşim kurabilecek ve potansiyel olarak diğer pazarlama girişimlerinde kullanılabilecek referanslar sunabilecek yarışmaların kolaylaştırılmasına izin verir. Sosyal medya siteleri aracılığıyla iletişim, genellikle müşterilerin ve potansiyel müşterilerin işle kişisel bir düzeyde bağlantı kurma hissi tanıyan diğer İnternet türleri veya geleneksel iletişim türlerinden daha rahattır.

Bu terimin, elektronik alımlardaki artışa yanıt olarak doksanlı yılların ortalarında geliştiği düşünülmektedir. Harvard Business incelemesinde, sanal satış ve tuğla-harç perakendeciliğinde kullanılan farklı pazarlama stratejilerini anlatan bir makalede ilk kez kullanılmış olabilir. Bu tür stratejiler zamanla gelişti, ancak çoğu uzman, pazarlamanın fiziksel pazarlarda sanal pazar alanlarından çok farklı olduğunu kabul ediyor. Bunun gibi daha pek çok makale içerik siparişi verilerek satın alınır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Katılma Belgesi Nedir?

Honorarium Nedir?

Emtia Stokları Nedir?